onsdag 27 augusti 2014

Mitt Stockholm triathlon i bilder

Jag har en skön vilsam vecka efter Kalmar och Stockholm Triahlon. I morgon står lite swimrun på schemat. Ikväll bjuder jag på lite bilder från min söndag i huvudstaden.


Jublar hela vägen mot mållinjen!!


Det bästa med Stockholm Triathlon
1. Otroligt omhändertagande och utbildande för alla nybörjare. Gratisträningskvällarna i Stockholm är så lyxiga, roliga och lärorika.
2. Att få simma mitt i Stockholm, cykla på avstängda gator och ren och skär lyx. En fin chans att få njuta av huvudstaden.
3. Roligt med ett riktigt stort lopp som dessutom är underhållande för publiken. Det är lätt att följa alla triathleter och god chans att både följa simningen, cyklingen och löpningen.

Tack Joanna för bilderna!!


Simstarten är väldigt odramatisk. Den som inte vill trängas behöver inte.

Vilket privilegium att få simma i sin huvudstad.

Bojarna är lätta att se men fjärden är ganska busig.

Vändpunkten vid Stadshuset är en bra plats för publiken.
En vätskestation med två bord var för lite.

Fyra gånger ska Lejonbacken besegras.

Stolt coach väntar vid mål. Vi var lika glada båda två över att jag klarade målet.


Härligt lopp avklarat. Härligt med stöd i publiken.
Växlingsområdet blir ganska rörigt. I år syntes många obehöriga innanför området.

3 kommentarer: